last day.

då var dagen här- dagen jag har längtat efter länge- JAG GÅR PÅ 4 VECKORS SEMESTER. när jag kommer tillbaka kommer jag inte tillbaka- utan nya dörrar kommer att öppnas. lina blir student och blir därmed tjänstledig från folktandvården. att göra något nytt är något som hela tiden lockat mig men nu så här när det väl är dags känner jag en klump i magen och redan en stor saknad av en fin arbetsplats .. meeeen nu har jag gett mig in i leken och ska banne mig leken tåla. vi ska aldrig sluta utmana oss själva- det beslöt jag att jag aldrig skulle göra efter mitt avklarade och minnesvärda au-pair år där de 3 första månaderna bestod av TÅRAR och stark hemlängtan till tryggheten ! och tänk, det året (okej, de 9 sista månaderna) var inte bara det bästa i mitt liv utan det var även under det året som jag lärde mig att vara självständig och våga! det var något som inte existerade hos mig som barn kan man minst sagt säga..nu är det att våga testa ny mat som jag ska jobba på ;-) men man ska ju aldrig sluta ha personliga mål sägs det.. jag intalar mig just nu om att jag bara är tjänstledig- jag slutar inte. så, då känns det bättre att lämna mina fina medarbetare i 1 år! men nu; SEMESTER! jag känner mig som i en am. film när ngn blir uppsagd och får packa ihop sina tillhörigheter- bara en brun låda som saknas ist för COOP- kassen:


2012-08-03 @ 11:10:07 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

He he, ja jag "gillar" bilden på er! Varför ser han rädd ut?

Detta blir ett bra var för dig, kul att du strävar framåt!!


2012-08-03 @ 22:57:30
URL: http://Www.witte.blogg.se

Postat av: Jeppe

Lyckades du sno en massa grejer??


2012-08-05 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen