bronkit .

lilla lisa, min fina sambo har länge haft ansträngd andning och de har inte hittat något speciellt mer än aningen förträngda luftvägar när de undersökte henne. mediciner sattes in men togs snabbt bort då inget hjälpte. de sa till mig att hon inte lider så tiden har gått men tidigt i somras bokade jag tid hos veterinären igen och nya röntgenbilder togs där man inte såg någon skillnad. hon hade fortfarande trängda luftvägar så vi prövade att höja kortisonhalten vi tidigare prövat fast lägre vilket inte hjälpte . idag har vi besökt en duktig och noggrann veterinär och min lilla Lisa har fått en astmainhalator som de hoppas ska hjälpa . jag håller mina tummar hårt för att mitt allt ska kunnas andas aningen mindre ansträngt med hjälp av denna <3


2012-08-24 @ 01:09:23 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen