höst-sneakers från Esprit .


nej nu är det snart dags att stänga in de vita conversen i sommarlådan i förrådet . skorna som blivit en drog sedan lina "tvingade" på mig ett par i london i våras (tack b-lina!) . 

eftersom jag trivs himlans bra i conversen & vill ha dem på mig varje dag fast det är omöjligt nu när hösten börjar visa sig så har jag fyndat ett par wannabe-converse fast i höstutförande- brunt äkta skinn som tål regn och slask och med värmande fejk-ludd på insidan !

skorna kommer från Esprit och är riktigt på snygga på foten till ett par stuprörsjeans !



2011-09-12 @ 18:36:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Fiiina!! :D


2011-09-12 @ 20:15:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Skit snyyygga!!!!! :)


2011-09-13 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen