blogginlägg om 2 lördagar .


jag har gjort mycket roligt de senaste helgerna men glömt kameran vid varenda tillfälle . som tur är, har jag goda vänner som också bloggar som jag kan lita på:)


HÄR och HÄR finns bilder från fridas fantastiska 23 års fest i simrishamn . det var jätte roligt och frida (och hennes johan) hade fixat så himla fint så man kunde inte annat än känna sig omhändertagen som gäst . jag var besviken då festen var över för jag tyckte den gått alldeles för fort !



nu i lördags var jag och några av mina kompisar på Restuarng Sandra i Lund och åt fondué, därefter blev det biljard på Paradiset och sedan nattamat på Mc Donalds !
en helt perfekt och lugn lördagskväll i goda vänners sällskap!

bilder, lånade från fina malins blogg, nedan:


2011-09-12 @ 18:22:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen