utgång med kollegor .

 

i fredags efter jobb körde frida mig, emma och sahar till hennes bostad i köpenhamn . där blev vi bjudna på 3-rätters och massa god dricka . efter en massa shotande, tandvårdssnack & gapskratt fortsatte vi ut på en klubb som heter "simons" . en riktigt lyckad som fortsatte med en mindre lyckad lördag men hur jag mådde då har jag enbart mig själv att skylla :D

tack söta frida för en helt perfekt kväll och tack till emma och sahar som

hjälpte till att göra kvällen helt perfekt !

 


2011-10-16 @ 20:08:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Ser ut att ha varit en lyckad partykväll!!=)



Förrestän, har ju inte sagt någon tid på fredag, passar 18.00? Mysigt det ska bli med tjejsnack, massa maud och Idol!!=)



Puss


2011-10-17 @ 20:55:56
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: malin

Om du slutar redan kl:13.00 så får du gärna komma tidigare om du inte har något annat planerat. Från halv 5 är det fritt fram att dyka upp!!=)

Jag fixar maten, Lodd bakar kladdkaka och Sandra köper läsk. Så ni kan fixa något snacks, typ, godis chips/popcorn eller om ni känner för ett nyttigare alternativ, grönsker och dippa.......det är upp till er vad ni är sugna på!!=) Snällt av er att fixa!=)


2011-10-18 @ 17:52:32
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen