one night in kalmar .

i fredags till lördags var jag i kalmar med mina fina tandhygge-kursare . vi hälsade på hos malin som fått jobb och skaffat bostad där ! kalmar är underbart- jag älskade allt och blev riktigt sugen på att bo i en annan stad än malmö!

här är bild på malin och hennes sambos mysiga & fina lägenhet:

"lilla" godisskålen & underbart god middag som malin stod för :

lina skulle dricka vin för första gången på x antal ammande månader och börjar då känna sig krasslig .
haha vilken otur men lina var lika glad ändå:


getting ready:

gruppbild på alla inblandade (mannen=malins sambo och fästman):

riktigt trevlig förfest på svengelska (malins sambo pratar bara engelska):

och sen började någon sorts foto-session :-)

denna bilden var faktiskt inte planerad men jag är otrolig nöjd med våra poser !

hon är 2 barnsmamma, hon är oldie och hon är alldeles underbar !

malin & linda ville ha en fin gruppbild så vi satte igång för att införskaffa oss en bra bild där alla var nöjda ..

miner var inte uppskattat !

seriösa skulle vi vara & då blev det ännu roligare !

tänk om ändå alla kunde skärpa sig .. hm .

till sist fick lina & lina dela på sig . haha som i lågstadiet . nu blev det ännu roligare ju !

jag gav mig och var seriös, men då var det andra kanten som inte fick till det .

det är jättesvårt att skärpa sig när man druckit vin .

till sist lovade lina och jag varann att skärpa oss- vem goofar då sig ? va va va :)

vi gav upp och gick mot harrys !

fängelset (tydligen inte kumla, hihi) i Kalmar .

harrys rockade och jag hade toppenkul ! vilka härliga människor och riktigt bra tryck ! som malmö för några år sedan .

efterfest ?

 

kalmar- I will come back !
tack tjejer för ett toppen toppen dygn ! längtar redan tills nästa gång då vi ses !

 


2011-03-01 @ 21:56:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

HAHAHA kan inte sluta le när jag kollar på bilderna, men du...vad menar du med oldie...hmmm ;)


2011-03-02 @ 18:10:47

Postat av: Buffie

Öööööö.....kanske skulle ta bort ett visst kort!!!!!??? Jaja... Får väl bjuda på det!


2011-03-04 @ 18:39:34

Postat av: Buffie igen

Äh...kollade igen. Du får fan ta bort kortet där man ser in mellan mina ben! Ser inte klokt ut...=(


2011-03-04 @ 18:43:03

Postat av: malin (hygga)

Kalmar är fantastiskt när ni är här tjejer!!! Tur att Linda inte åkte till kalstad ;-)


2011-03-04 @ 19:33:34

Postat av: Lina

Så Linda, fixat! Ber om ursäkt- såg ej det :-)


2011-03-04 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen