sjukstugan kvarstår .


varföööör varför mår jag inte bättre?!
vad händer i min kropp?
varför dessa influensa-symtom?

detta är det sjukaste jag varit med om på länge men antar ett slut på detta kommer snart .
mina dagar är inte direkt händelserika och jag vet inte vad jag gjort om jag inte haft mina kära big brother-vänner . framför bb live har jag spenderat många timmar kan jag säga :D
känns väldigt tomt och tyst i min lgh när man väl stänger av det . just nu är de tråkiga- de sitter och ser en skräckfilm i ett avskilt rum medan en massa bb-gubbar är inne i huset och gömmer skräck-artiklar i hela huset :)


jag ska dock gå och sova nu- inget jobb imorg heller men hoppas innerligt kunna jobba på fredag för att sedan ha en tooooppenhelg- det är nämligen en toppenhelg med mååånga goda vänner som väntar...måste måste måste bli kvitt denna feber tills dess !!!



2011-03-30 @ 22:31:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Eira

Krya på dig!


2011-03-31 @ 19:27:05
URL: http://twiks.blogg.se/

Postat av: malin

Ja, du måste verkligen bli frisk tills på lördag, tycker att det är jätte onödigt att du är sjuk....

Tur att du har BB live och Lisa!=)

Krya på dig gumman!!=)


2011-03-31 @ 21:25:59
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen