london day 3-5 .

 

fortsättning från linas och min underbara lång-weekend i london :

 

13/5

struntade i svett-frukosten och tog en brakfrukost utomhus på ett fik utanför Harrods- muuums ! fortsatte in på Harrods- tittade och längtade efter mer pengar :)

inne på Harrods finns en liten minnesceremoni för Diana och Dodi .

efter lite shopping i området runt Harrods blev det ett glas vin och en bruschetta var .

vinet satt tydligen fint :D
fortsatte promenaden- tittade på någon konstig trend med att alla gäster på en bar ska hänga utanför med en drink/öl i sin hand . det var väldigt vanligt i vårt område där vi bodde iaf- Bloomsbury .

gick hem, duschade och gjorde oss vackrare . fortsatte kvällen mot Soho där lina hittade en libanesisk restaurang som vi testade . maten var riiiiktigt god men det libanesiska vinet var relativit svårdrucket ! :)

allt, ja allt kan verkligen bli till kul !

14/5

frukost ute igeeeen ! satt inne denna dagen och avnjöt kaffe, macka, yoghurt och jucie ! fortsatte denna dag med att SHOPPA!

kaffe-pauserna blev många och mysiga !

köpte med oss godis och varsin subway-macka till kvällens laddning- eurovison song contest . duschade, packade och myste framför saade !

haahahaha lina visade oanad kärlek till choklad !

15/5

hemfärden gick efter en mindre incident smidig- dagen började klockan 4 på morgonen och 13.00 svensk tid var vi hemma i malmö igen !

 

tusen tack fina lina för en resa jag sent kommer glömma ! den var helt underbart kul !
nu har jag en massssa ny energi !


2011-06-02 @ 23:56:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Tack själv fina Lina! denna resa kommer jag leva på länge, länge :D


2011-06-03 @ 08:33:42

Postat av: Sandrix

Ja, tråkigt verkar ni inte ha haft iaf ;) hihi


2011-06-03 @ 09:52:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Annika

Jag har gått vidare i en fototävling här: http://unreasonables.blogg.se/2011/june/dont-be-insecure-if-your-heart-is-pure.html#comment



Jag skulle bli så otroligt glad, om du skulle rösta på nr.1!!!

Naturligtvis kommer du få en länkning på min blogg som tack!


2011-06-03 @ 10:25:08
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/

Postat av: Caroline

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag behöver verkligen din hjälp! Kan du rösta på mitt foto som är i final i en tävling? Det är bara en dag kvar att rösta och din röst kan vara avgörande. Jag behöver alla röster jag kan få!



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!


2011-06-03 @ 10:36:39
URL: http://hejmanhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen