söndagskänslan har infunnit sig .


testade onlinepizza.se med tjejerna igårkväll- det vae grymt frånsett att han ej kom in i huset och lämnade vår mat som de stod de skulle göra ! vi beställde hamburgare, falafelrulle & kycklingrulle ! mumsens !


idag läääängtar jag för idag kommer mannen med stort M hem ! det ska faktiskt blir rätt mysigt även om han just nu sitter i en buss med feber och mår allmänt kass !


nu ska jag iväg en runda på stan tror jag!
känner mig lite ensam och då är det bästa medicinen !


ensam med glad !


2011-01-16 @ 13:18:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Vad fin du är Lina! Längtar nästan ihjäl mig tills vi ses!!!! <3


2011-01-16 @ 15:02:42
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen