om allt eller om inget ?


"har du bloggat idag" skriker min gode vän jeppson när jag pratar med hans tjej i telefon ! hallå ja? vi dödliga jobbar faktiskt en klämdag som denna men ja tänkte jag, patienten kom ej så jag kan väl blogga :)


idag kl 14.30 åker älsklingen till fantstiska charmonix med sina grabbs för att åka skidor i 9 dagar- snacka om att det känns tungt i hjärtat då jag vet hur underbara de semestrarna varit hitintills fast detta året är inte jag med, buhuu ! självförvållat och jag har fått min skidsemester jag veeeeet men ändå :)


ikväll ska jag iaf tvätta- kul en fredagkväll va? ja jag missade min tid i veckan och jag ser faktiskt framemot det- lite god middag, en varm dusch och lite let´s dance på det så blir det nog en helt perfekt kväll- tillsammans med min sambo som jag knappt träffat i veckan. Mitt hjärta har ju skaffat en lgh som är dubbelt så stor som min så det är ju ganska så frestande att vara hos honom varje dag för att öva på att bo ihopa & sådant dära!  


nog med snack- nu ska jag ut i fikarummet o äta min apelsin ! må väl !


2011-01-07 @ 14:37:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen