jul .

jag är verkligen ingen person som mår efter vädret ! jag stormtrivs i regn, rusk och mörker ! givetvis är det en kombo av ljust och mörkt under året som får en att må som bäst men jag kan inte hjälpa att jag njuter lite extra just nu . ljusen brinner ner i rasande fart här hemma men det gäller att utnyttja det som gör en varm och lugn inombords!


Igår och idag har jag myst med mamma och idag hann jag även med och baka min favoritfrukost/lunch och middag- nämligen lussekatter ! mys vidare av en fantastisk månad mina vänner !


2011-12-04 @ 21:16:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Jag instämmer helt med dig, det är så härligt när man kan ha lite mysigt med tända ljus och annan mysbelysning, det är rogivande=)

Lussekatter är farligt gott=) Och det ska va rediga himmalagade=) Har nog tryckt i mig 5st sedan i går, oouups!!!=)

PUSS




2011-12-04 @ 23:10:09
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Tjaa myspyshus kan vi nog inte kalla det än så länge haha, det är lite dragigt.. Men det ska bli! :D Ser ut att vara ganska mycket mer myspys hos dig ;)


2011-12-06 @ 10:17:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Hemlig

Vem e vem i soffan, ser inte riktigt ? :S


2011-12-06 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen