25+50 = 75 .

 

efter 7 dagar med denna ihärdiga influensa avslutade jag sjukdomen med att gå på en otroligt rolig 75 års fest .
det var lilla malin som firade sin 25 års dag & malins mamma som firade sin 50 års dag .


tjejerna bjöd på en underbart god fördrink, kurdinarisk och mättande italiensk buffé & en massa härlig dans lång in på småtimmen . jag hade en jätte härlig kväll bland mina bästa vänner & jag hoppas du, Malin och du, Anette är nöjda över kvällen och att ni har ett fint minne för resten av era liv <3

kvällens snyggaste:

entertainern :

fin bild som förtjänar att vara stor oxå:

födelsedagsbarnet+ bröderna larsson:

malin med sin härliga papps:

jag fick myyycket tid med födelsedagsbarnet:

 

Tack tack tack Anette & Malin för en toppenrolig och helt perfekt fest !


2011-04-03 @ 19:29:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag håller verkligen med dig! Och vilka härliga bilder! <3


2011-04-04 @ 09:03:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen