min onsdag .


hej och hå ! idag slutade jag 11.30- lovely !
for hemåt och la mig i sängen med "skånefruarna"- vilket underhållande program (inte sett det innan!) sedan började jag tvätta och håller nu på och duschar- tar en paus medan ansiktsmasken och hårinpackningen verkar !


åter igen alla där ute- sköt ert hår . så här (se nedan) såg mitt ut innan redken kom och räddade mig ! jag har en massa olika serier från redken men "extreme"- serien är den bästa då man är i kris :-) idag använder jag en "extreme fuel"- inpackning som kommer som små engångsdoser- det är är en kur på tio engångsdoser som man ska ta i X antal veckor och det är en duuunderkur för håret ! jag tar sista dosen idag ! sedan ska man övergå till deras "vanliga" inpackning !

nu ska jag göra mig klar för en kväll på stan med världens finaste tjej !

åter igen en skrämmande bild på ett dött hår:

det blev bättre .. men det gick sakta !

 

otroligt saaaakta ..

mina lockar kom tillbaka (=tecken på ett friskt hår!)

det blev bra till sist men tog 3 år!

och när det väl blivit bra klipper jag av det :)


2010-09-15 @ 16:22:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Vilka snygga lockar!!!Kan inte fatta att du hatar dom,jag vill ha dom!!!!!


2010-09-15 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen