jag har en finne i pannan men den har jag redigerat bort .

 

 

nu har min goding kommit- hoppas den håller måttet i vinter ! det ska tydligen bli den kallaste vintern på 1000 år . hur kan de ens veta det då de inte kan spå rätt på vädret för morgondagen?

 

 

nåja, jackan är från svea och givetvis är pälsen fake fake . något annat finns inte i en djurvän som mig !

hoho, nu kom jag och tänka på fridas "tal" på min examensfest-  hon beskrev då hur ledsen jag blev när 2 ankor bråkade och jag stog vid andra sidan dammen och slog ihop med händerna så de skulle sluta!

sammetsleggings från frk som jag älskar !
köpte ett par till fridan med för hon är extra suuuuperduuuper duktig i skolan just nu !


2010-09-29 @ 15:34:19 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ser varm och mysig ut!! ;D


2010-09-29 @ 20:04:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen