lägenheter .


idag slog det mig att jag bott i min 36 kvadrats lägenhet i 3,5 ÅR!!! var har de åren tagit vägen ?
jag är glad att jag har lärt mig att bo själv och vad allt det innebär bla bla.
min mamma intalar mig att det är nyttigt att bo själv men MEEEN jag börjar fundera på om jag kanske blivit lite väl självständig nu?! man ristar liksom in sina egna regler & rutiner lite väl hårt i stenen ! ?
nåja, den dagen jag flyttar in med min ögonsten kommer vara den bästa dagen på alla boendedagar ! sen får man väl jobba satan på förhållandet då :)


men där är vi inte ännu och nu ser jag framemot min nästa lägenhet som ligger vid lilla torg i Malmö. dit in flyttar jag i mitten på april . då kommer min guldgruva äntligen vara klar !
än så länge bara bygger och bygger de ! kämpa på otto magnusson !
andré har skaffat sig en guldgruva han med- i slottstaden här i malmö- han flyttar i januari !




bakgrunden till bilden innehåller viss ironi :)
men tyckte den kunde passa i sammanhanget !


2010-10-26 @ 22:31:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: jeppe

nåt skumt med den bilden.................


2010-10-26 @ 22:41:59

Postat av: Sandrix

Åh ska bli så spännande att se din nya lägenhet sen! :) Vi måste skärpa oss och ses någon kväll!!! Jag saknar ju min Lina! Kanske kan ses någon kväll nästa vecka!? Puss


2010-10-27 @ 10:40:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina

schyyy!


2010-10-27 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen