min 24 års present tog 29,5 sek .

 

igår firade jag min 24 års dag :) med pappa, elisbeth & andré . det har inte riktigt blivit av innan, haha...men som elisabeth sa- tur jag fick den innan jag blev 26 !
iaf 2009 fick jag att köra go cart + restaurangbesök av papps och elisabeth och det uträttade vi igår .
guuuud vad kul det var att köra go cart- jag kom 3a av 4 .
inte så nöjd med placeringen men väldigt nöjd med min tid .


1. andré 28,3sek
2. papps 28,7 sek
3. jag 29,5 sek
4. elisabeth 34, 3sek

banan var 300m lång och jag vill köra igen och igen och igen ! men nu smärtar mina armar- det var ju rikgit tungt ! jag tyckte det svåraste var att köra om men att parera kurvorna kom man in precis då det var slut så nästa gång vi ska mötas ska jag banne mig slå grabbsen ! fast pappa och andré var riktigt duktiga- de flesta killarna som körde innan oss hade tider på 29-30 sek!

 

efter go cart åkte vi in till malmöstad och åt på la casita- förätt, pasta, kaffe & myse-snack blev det där !


2010-11-06 @ 09:24:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen