pluggfri för dagen .



idag var typ första dagen jag inte hade något plugg men det var inte för att jag inte hade något plugg att göra- utan för att jag valde att inte ha något för dagen :-D


igår lämnade jag o linda in vårt examensarbete (som förhoppningsvis ska ge mig en kandidatexamen . yeaaah!) som har tyngt mig i ca 4mån och det tyckte jag kunde firas med lite ledighet så jag tog en låååång fika på lilla torg med fridan och sedan blev det LITE shopping på gina tricot och HM !


nu ser jag eurovision song contest- bidragen på ettan . vänner- kan vi inte ha en riktig eurovision song contest kväll med en maaaassa godis?

Sandrixen, du kommer bli stolt ! jag har äntliiiiigen köpt en ny partaj-väska :-D



2010-05-11 @ 20:21:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Wooow! Jag är riktigt imponerad!!! :P


2010-05-11 @ 22:01:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Mia

Okej! Men då tycker jag att vi bestämmer den 26:e då :) Ska vi ses på Nova eller?! Kan ju bestämma tid lite närmare!!

PUssss!!!


2010-05-12 @ 08:20:03
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: Gollan

schnyyyyyg partajväska...jag har en likadan :-P! Så schnygga vi ska vara när det är paaaaartyyy i odarslöv :-)! Ses snart! Puss


2010-05-12 @ 14:44:35
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen