köpenhamn .



NUU NUU
är det dags- äntligen ska jag och André till köpenhamn . vi skulle ju dit för 2 veckor sedan men fick förhinder av olika skäl men idddaaaag är det dags ! vädret kanske inte är på topp men vad gör det när man har varandra ? hehe !


vi ska bo på ett jäääättefint hotell som andrés mamma fixat till oss . hon är i den branchen ! jag återkommer med uppdatering imörg när vi är hemma igen ! trevlig helg !

älskling & jag i lördags .



2010-05-14 @ 11:48:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Oooooooooooooooh så mysigt! Är inte det minsta avundssjuk ;) Själv ska jag sitta hemma och kolla på film efter att lyckats slingra mej ur en middag med våra "nya bästisar"...


2010-05-14 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen