för 25 år sedan föddes jag .

 

 

idag fyller jag 25 underbart fina år .
idag har jag grubblat på vad jag åstadkommit under dessa måååånga år !

 

jag kom underfund med att jag kommer verkligen kunna tänka när jag är gammal tanta, att jag levt mitt liv till fullo . jag har gjort precis allt jag velat göra och så kommer mitt liv fortsätta !

 

födelsedagen började inatt lite efter tolv då andré överraskade med ett jättefint thomas sabo armband och så åts det jordgubbar och vaniljglass ! sedan somnade jag i älsklingen underbara famn vilket var ganska längesedan då våra dygnsrytmer är ganska olika! ;-)


vaknade vid 9 och fridan ringer och grattar kl 9.30 och säger "öppna din dörr" . och söt som socker står hon där med en stooor påse med en massa gottis- se bild nedan ! bättre start på dagen får man leta länge efter !


kl 10 träffar jag linda för lite plugg och får en goooo´ baaaaamsekram .

 


plugget flyter på bra och kl 17 möter mammsen mig i stan och vi går och tittar på lite kläder och sedan går vi ut och äter på lilla torg- en massa tjejsnack och planering inför lördag !
fick ett jättefint halsband från älskade thomas sabo av mammsen, se nedan !

 

 

hela dagen har det plingat med sms/telefonsamtal i mobilen vilket har varit superkul ! tack alla ni som har kommit ihåg mig . ni andra kan gott skämmas, haha :-D

 

nu väntar jag på älsklingen som varit i skolan heeela dagen men senare ska vi se "from paris with love" .

 

presenter, grattiskort och nu ska jag mysa med skvallerblaskan som frida gav mig:

 


2010-05-03 @ 22:06:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Låter som du haft en härlig födelsedag,om räknar bort plugget;) Hoppas ni kommit lååångt så du hinner träffa mej imorgon!!!!!


2010-05-04 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen