capio medicular in malmoe .



idag vid lunch ska jag till fina josse i lomma och snacka , snacka & äta lunch ! jossan ska föda snart och det ska bli så kul och få se hennes fina mage idag !


jag har precis varit på capio medicular här i malmö- hade en remiss där för mina ögon. under 1 års tid har jag haft svarta fläckar som simmar runt inuti ögat . stör mig oerhört på dem men nu fick jag reda på att de var ofarliga. det var glaskroppen i ögat som sedan födseln börjar ruttna för man behöver ej den längre då det har bildats en "glasvägg" som ersätter glaskroppens funktion (lr ngt sådant) . man får inte lov att köra bil 3h efter undersökningen (de häller i några droppar i ögat som utvidgar pupillen!) och jag förstår verkligen varför ! ser inte ett skit på nära håll så ser inte ens om detta är rättstavat men mycket enklare att skriva på tangentbord än en touchtelefon iaf . skulle skikca sms till A innan att allt var ok- det tog tid! herregud vad jobbigt det blev. cykelturen hem var dock bara kul- spännande liksom !


här är mina galna pupiller just nu:
älskling, det är precis så här dina alltid ser ut ;-)




förresten har jag klantat mig för 400kr idag . jag är världens största klant! bild på klantet kommer senare . ska lägga mig i sängen nu . ingen idé och vara uppe när man inte ser ngt ! :-)


god natt!


2010-05-20 @ 09:13:42 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hoppas ögonen är bättre nu! :)

Äh en hel bulle kan nog få slinka ner hihi.

Längtar såååå mycket! :D


2010-05-20 @ 14:03:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: André

Ja dom ögonen har jag normalt... Haha..


2010-05-20 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen