utgång skjutgång .

 

 

vilken härlig lördag jag hade !

9.30-18.00 Jobb som gick superbra!
21.00-06.00 UTGÅNG på BREEZE med Fridan, Patrik, Fredde & Anden (+ deras polare som jag inte har en aning om vad de heter!)

 

 

fridan och jag träffade en "kändis" .

ingen annan på breeze visste vem PIOTR var !

men vi behandlade honom som en riktig kändis och ville ha kort med honom! hahahaha!

fredde var duktig och frågade om jag ville ha en bild till min blogg . då tog han denna:

jag blev INTE nöjd med freddes "underifrån-perspektiv" och patrik ryckte in :-) mycket bättre!

fulla och gláa!


2010-03-08 @ 20:54:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Gollerian

Hur fan kan man inte veta vem PIOTR är?? Halllåååå jaaaaa :-P! Det stog ju mellan han å Kalle i slutet juuuuue :-P!

Puss snollen

By the way, du är en pryl-lebb (som pryl-bög fast tjej) HAHAHHAHAHA


2010-03-08 @ 21:08:52
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Postat av: malin

Ni ser ut att ha haft en super kväll, och kul att ni träffade Piotr=)

Miss you;) PUSSS


2010-03-09 @ 20:04:32
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen