shopping @ nova

idag har varit en produktiv dag och då mår jag som bäst och slapp ringa x antal ggr till frida och beklaga mig . det gör jag alltid när jag har noll att göra . blir helt deppig och hängig då . varför?! ska man behöva ha en massa att göra för att må bra ! hahahaha !

 

iaf började dagen med frukost hos min älskade farmor och farfar <3
sedan mötte jag upp MIANnova för lite shopping . blev inte så mycket för mig vilket var väldigt bra för min plånbok ! yeah! mia handlade desstu mer ! :)

 

efter shoppingen blev det indoorwalking 30 min (det enda passet jag hann till!) men hann bli ordentligt svettig trots den korta tiden. gick hem från gymmet vilket plussar på motionen för idag med 20 min! NICE !

 

detta hade jag på mig+ ett par blåjeans o mina nya paljett- "converse" :


 

andrés syster har ett likadant och när jag väl hittade det kunde jag inte motstå :
tänker dock inte ha det på mig när jag är med henne :)

 

 

t shirt under kofta är så bekvämt .


 

jag har handlat på camilla (!!) blusen var dock döfin till ett par blåjeans o converse som jag hade på mig tidigare idag .


 

 

tack för idag mia ! det var supermysigt :)

 


2010-03-11 @ 22:34:03 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen