mer shopping .

 

idag har jag varit hos frisören för att fylla i utväxten !
sedan gick jag en vända på stan.

 


köpte ett par nya glansleggings (inte lackleggings som bilden nedan antyder ! ) eftersom mina gick sönder förra lördagen efter lite festande :-) ett runt hål mitt på låret! ingen aning om hur det uppstod- en möjlig förklaring kan vara att jag fick glassplitter på låret men tvivlar :-)

ikväll ska jag hem till mammsen och se let´s dance och äta GOTT men först- SPINNING!

 

längtar tills inatt- för då ska jag äntligen få träffa hjärtat efter 5 dagar ifrån varandra!

 

 


2010-03-12 @ 15:24:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Daniel

Är lackleggings annat namn för latex?


2010-03-13 @ 10:48:59

Postat av: Lina

Haha ja kanske det? Latexleggings låter ju inte så poppigt kanske :) Tyvärr ser det väldigt lika ut, de materialen!


2010-03-13 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen