mein tag .

 

idag har varit en strålande dag .
nedan följer min helt perfekta dag:

 

solat.

 

 

hittade nål och tråd i min söndriga väska så tog tag i det stora irriterande hålet som alltid gör att mina husnycklar försvinner i väskan .
tantigt att sy i solen men fick tiden att gå lite fortare- så kul är det inte att sola ensam ;-)

 

 

 

varför kan inte grannen klippa vår gräsmatta med ? vad handlar det om, 2 meter till ?

 

 

6 dagar sedan jag träffade min fina FRIDA sist . snacka om glädjerus att få se henne ikväll .

som jag saknat henne under hennes hårda hemtenta-tid men imorgon ska hennes tenta in innan 12.00 sen är hon MIN MIN MIN !
fika fika fika , prata prata prata !

 

 

jag fick ett dålig exemplar av en engångsgrill men grabbarna fick igång den ... efter mkt om och men .

 

 

godnatt torsdag .


2010-06-03 @ 23:15:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen