klumpen lina .




jag har lovat att berätta om mitt riktiga jag här i bloggen och här kommer ett fall till av min klumpighet:
en glasskål med bomullsrondeller i .
* suck *


98kr åt helvete .

vad är vi uppe i nu?!
foundation + glasskål
400kr+98= 498kr

 

 

visar snart bild på vilken klocka det blev idag =0)
andré ska bara spela lite poker!
sist vann han 1200 så man vill ju inte hindra framgång =)

och tack för alla förslag från er! kul!
daniel, pengar är inte till för att sparas!


2010-06-01 @ 20:54:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Jeppe

Vad F-N händer på det badrummet egentligen? Pengar ska spenderas!!!!!!!! Men trasha sin lägenhet och inredning är rent slöseri! Lina, tänk på barnen i Afrika!


2010-06-01 @ 21:35:34

Postat av: Lina svarar:

LOL? =)


2010-06-01 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen