daniel 25 del 2 .


det var som sagt daniel som fyllde 25 år och hans mamma fyllde 50 år . detta firades med bravur i odarslöv . det bjöds på supergod mat- jag tog 3ggr och satt sist kvar och åt (bra betyg daniel & co!) . tal hölls (alltid lika gripande) och fräckisarna drogs om vartannat ! sånghäftena var framme och jag kan säga att vi ungdomar har mycket att lära från bönderna- sånghäftet och snapsarna betades av i en fart som jag inte rikigt behärskade ! sedan blev det kaffe och tårta och därefter goda fruktiga drinkar blandat med skön musik från otroligt bra byggda högtalare !

kvällen kunde inte blivit bättre !
tack åter igen snälla daniel och mamma lena för att ni ordnat så bra.
jag hoppas även ni är helnöjda med kvällen !
mer bilder/text finns HÄR .

lite bildregn över gårdagen följer nedan :










de 4 bilderna nedan låg som en överraskning i kameran .
mobilen avslöjar en del ...
undrar vem som är den skyldiga . min fina väska iaf =)











olas vrålåk


















2010-06-06 @ 23:45:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Golleriågolleraaa

HAHAHA :-)! Jag ser verkligen ut som en JÄTTE på den bilden vid lekstugen....ser dökaxig ut dessutom...snacka om att ignorera sitt barn...hahaha!

Puss Goll


2010-06-07 @ 20:45:07
URL: http://nannishultzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen