glimminge .

 

att fixa ett miljöombyte över en helg var verkligen toppen .
det kändes som minisemester och det var toppen att få träffa mina vänner efter 1 månad ifrån dem !

 

tack jeppe och dina föräldrar för att vi fick bo i er fina stuga!

 

fredag:

 

lördag:

 

kärlek i olika form:

 

daniel gör världens godaste mat . gööööd mig !

 

jag älskar min nya kjol från new york .

 

 

sen gick det utför för ungdomarna & jeppe:

 

lotten & jag bakade en svingod kaka/paj .
det märktes att vi båda hade talang med tanke på ingridienserna :-P
yoghurten som var i gjorde den lite till en skön pannkakskänsla !


2010-07-27 @ 22:03:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: A

"...ungdomarna & jeppe"



HAHA XD


2010-07-28 @ 10:42:43

Postat av: Jeppe

Förstår inte alls?????


2010-07-28 @ 23:54:52

Postat av: malin

ha ha.....jag kanske skulle förklarat bilden tydligare. Jag tog med mig den nya H&M-katalogen och satt och bläddrade i den när jag satt och solade, så det är därför jag har tatt en bild på mig och katalogen, ha ha ha!!!!=)

SES SNART!!!!!

PUSSSSSS<3


2010-07-31 @ 15:00:00
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen