bildregn .

 

sovit 2h och känner mig mörbultad men hey, jag vill inte klaga ! är hemma i fina sverige igen <3

 

så här ser kanelbullar ut när man bakar dem i usa:
(ja jag var tvungen att stilla min bakabstinens!)

 

kommer saknar min älsklingsbutch . så otroligt gosig boxer-hane .


älsk och jag fick en perfekt avslutning på vår resa .
amerikanerna firade sin nationaldag- 4th of july .
36 grader varmt och överdrivet fräcka raketer vid hudson river kl 21.20 .

 

jag har shoppat en del .
en sak kommer från dyra affären nedanför ...

 

 

all min shopping i en hög .
är för lat för att fota allting just nu .
ska verkligen försöka göra det ikväll .
nu vill jag snacka i telefon- extremt snackesugen !


2010-07-06 @ 16:21:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen