lördag kväll .



ikväll skulle jag egentligen med andrés gäng och fira joel som fyllde 23 i veckan men kände mig inte riktigt okej så bestämde mig för att bjuda över sandran, daniel och bägaren för en lugn o mysig hemmakväll ist! jag vill vara helt frisk tills på måndag då vi börjar med patienter igen! vi såg iaf 2 filmer, åt kanelbullar, godis och kakor och snackade gojja. kvällens underbaraste replik från bagaren när sandra och jag sa usch till en tjej i ett tok för konstigt litet linne: -"hon hade passat bättre i ett bredaxlat linne!" sandra och jag doooooog..nästan :) det var kul!

nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng och invänta (i sömnen) min mysiga pojke!


2010-01-31 @ 02:23:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hahahaha Bagarn är för jävla rolig! :) Jag berättade precis händelsen för Lena, hon skrattade också jättemycket haha. Tack för en jättemysig kväll igår gumman! Puss


2010-01-31 @ 11:58:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen