långt inlägg .

först och främst, tack för alla fina kommentarer och hälsningar till min yrkesexamen! :) det värmer verkligen att ni bryr er! <3 till er alla.

idag har varit en annorlunda dag! jag o fridan har nämligen, tillsammans med hennes arbetskamrater, besökt 2 certfikerade medium här i malmö. det var så häftigt och samtidigt skrämmande att ni inte kan ana! jag bara önskar att ni alla var med för jag vet inte var jag ska börja? andrés kompis andreas (anden) har pratat mycket om olika energier (spöken), "liv" på andra planeter, tidigare liv etc. man har lyssnat på honom och tyckt det varit intressant men han ju själv inte sett detta utan förlitat sig på andra i hans närhet. när nu de två mediumen vi träffade idag sitter och berättar exakt samma som anden, fast istället vad de sett och vad de fått höra från "röster" från en tid innan vår tid, så ryser jag! det är så spännande och jag hade inte trott ett skvatt på det om jag inte fått höra vad de sa om mig och mitt liv.

de började faktiskt att prata om mig. de berättade att det stod en dam vid min sida, en äldre med lock-spolar i håret. hon var normalbyggd och rätt lång. hon ville visa mig ett märke hon hade på kinden som var rätt tydligt och berättade att hon hade problem med benet en tid innan hon gick bort. tyävrr kom jag inte på vem denna dam kan vara men jag ska höra med mamma och pappa om de vet vem denna dam kan vara. iaf hade hon en massa böcker runt sig och hon gillade att läsa böcker och ville förmedla till mig att jag valt helt rätt här i livet (mediumet visste inte att jag pluggade) men om jag skulle lyckas var jag tvungen att sätta mig in i böckerna mera och inte bara pränta in tex årtal i huvudet utan verkligen lägga in det i hjärtat! damen sa åt mig "att jag vet att du svävar ut i det blå när du läser en bok, det har du alltid gjort och detta måste du få göra men du måste även koncentrera dig på det du läser och ta faktan i boken till dig så kommer allting bli jättebra" . detta var så sjukt för det stämmer vartenda ord! jag svävar alltid ut på disk, tvätt, vänner, pojkvän, familj etc när jag läser och har alltid gjort! jag har väldigt svårt för att läsa helt enkelt!

sen fortsatte mediumet att fråga om jag hade katt? Ja, svarade jag och han sa att jag och min katt hade ett väldigt speciellt förhållande till varandra. han såg att hon kommit till mig (sant) för vi hade haft ett liv ihopa innan där inte jag var kvinna och hon var inte katt. det var ngnstans i egyptien. han skrattade till och sa att det var roligt att titta på oss tillsammans för vi verkligen hade något förlutet tillsammans och det visste min katt om, det var därför hon var som hon var till mig. han såg även att jag mådde bra av min katt och att katten hjälpte mig att må bra här i livet.

visst är det lätt för mediumet att gissa att har katt och sedan slänga in det andra men det var för mycket som stämde för att jag bara skulle stöta det ifrån mig. jag har iaf väldigt mycket att tänka på nu. jag är så överlycklig att jag fick höra att jag valt rätt utbildning för det vet man ju aldrig? bara att få höra det stärker en som bara den! allt de sa till de andra stämde också, vissa började tom gråta! frida fick också en suverän beskrivning av hennes personlighet som bara var så rysande när de berättade!

när jag kom efter mötet sa jag till lisa "hej min egyptiska vän". hahahaha!

nu får jag iaf tagga ner lite för andré och jag ska tydligen ut och fira min examen ikväll på elyseé =) jag har aldrig varit där så jag längtar jätte mycket! kl. 21 har vi bord =)


2010-01-23 @ 19:53:52 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Åh vad spännande! Skulle så gärna vilja besöka ett medium eftersom jag tror så mkt på sånt men det är ju sådant man aldrig tar sig för,coolt Lina P :-)


2010-01-24 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen