andré är bäst .

min router till internet är sönder så det har blivit lite kass uppdatering på sistone. nu sitter jag iaf i mitt kök...på golvet...med en knallblå nätverkssladd från datorn in i modemet som befinner sig i mnb garderob. jaja det funkar men trådlöst har gjort mig bekväm.

denna veckan började bra. jag klarade nämligen mitt PRAKTISKA SLUTPROV (behandlade patient med övervakning av lärare) i skolan och gjorde det med BRAVUR (skryt skryt!). när hon sa "du är helt klart godkänd" ville jag bara krama om henne (ville, läsare...inte gjorde!) för det var verkligen en sten som föll från mitt hjärta. hem åker jag och möts av den bästa och finaste killen på jorden, min kille som hade köpt röda vackra rosor och en ring (tänk förlovning kära läsare...roligare så!) för att gratulera mig!

finaste andré, jag älskar dig



2010-01-13 @ 23:10:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh vad gulligt av honom! :D


2010-01-14 @ 10:11:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Vilken toppen kille! Nu ska jag sprida till alla i klassen att Lina P, förlåt jag menar Lina P(orrulle)har förlovat sig...;)


2010-01-14 @ 16:32:04

Postat av: malin

Gud va gulligt, snäll kille du har!!=)

puss


2010-01-14 @ 23:06:39
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen