goll and her tatto .


idag har varit en hektisk "ledig dag" .

10-13 plugg med linda
13-18 var med när gollin tatuerade sig (bilder nedan)
19-20 peakperformance REAN
20-21 mera plugg

nu är jag leeeedig . wihooo!

dagens garv: tatueraren får syn på gollens glasögon av märket french connection united kingdom (FCUK)
- var har du köpt de coola brillorna där det står FUCK på????
HALLÅ ?? :-)

(han hade själv på sig en tröja där det stod fuck på så han gillade kanske det ordet???)




ritningar och konturer .



goll börjar bli lite rastlös .
hon fick en helt äkta körsbärsblomma av mig :-)



fortsättning konturer .
sen skuggas det med svart färg !

sen blir det röd färg .



blooooood .. eller röd färg .. eller båda . välj själv !



goll gjorde narr av den fattiga bakgrunden som tydligen användes  flitigt för att ta bilder på kundernas tatueringar . jag gjorde ett eget poträtt av gollen med den oerhört smickrande bakgrunden . den borde kanske kidsen ha i skolan ? vad är grejen med blå/vita moln liksom ?


blå , rosa, gul, svart och röd var färgerna som användes i golls oerhört vackra tatuering . tatueraren var otroligt duktig för sin unga ålder och oerhört snackesjuk. KUL! 4h kändes verkligen inte som 4h och det hela var verkligen en kul erfarenhet! vi 3 satt och tjattrade som kärringar om aftonbladets nyheter som jag läste upp! jag hoppas goll blir nöjd med sin fina tatuering- jag tycker den klär henne fint!

vill ni se videos har såklart lina filmat :)
kommer senare .......
eller imorgon .
it´s up to youtuben :-)


2010-02-17 @ 21:58:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Ella

Grymt snygg tatuering blir lite sugen nu hehe


2010-02-18 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen