onsdag och jag har varit ledig .

 

jag älskar helger och jag älskar att denna helgen kommer bli sååå lugn och mysig !
kan behövas efter förra *ho ho* :-)

alla hjärt-dagen är ju på söndagen men jag och A tänker fira den på lördag istället så vi kan slippa att kärlekskänslorna krockar med "söndags-ångesten" ! :-)

 

hoppas ni inte missade fina fia i sydsvenskan idag (LÄNK).
det var den händelsen jag skrev om här (LÄNK).
nu har hon valt att gå ut och berätta vilket är riktigt bra gjort.
att sådant får hända är ju helt ofattbart! det känns mer som en film, en väldigt dålig film.

 

vet ni vad jag gjort idag?
shoppat med mamma :)


2010-02-10 @ 22:23:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi ja visst var det gulligt av henne! :)

Ja jag fastnade för plånboken direkt när jag såg den, men var tvungen att gå ett varv innan jag bestämde mig haha.

Ja gillar också mina strumpbyxor, riktigt mycket! Blir kanske dom nästa fredag hihi.

Puss på dig sweetheart


2010-02-11 @ 17:13:07
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen