miranda och tulpisar .


titta vilka fina tulpisar jag fick av pappa och elisabeth idag <3
jag tycker det är så fint med blommor men är alldeles för snål för att lägga pengar på det själv!
lägenheten får ett helt nytt liv med lite fräsha tulpaner !

miranda-nallen handlade jag på 50% REA på triangeln innan idag .
miranda-nallar får man av pojkvänner men gör man slut blir de jobbiga och därför har jag nu en helt plain utan tillhörande hjärta, minnen och känslor :-) denna är från mig, till mig !

jag älskar miranda nallar .



2010-02-28 @ 22:01:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen