lunarstorm kommer ta över facebook .


utdrag från min lunarstorm-blogg . . .

ja jag har kvar den, står så mkt kul i den ju :-)
27dec 2005 .
nyss hemkommen från usa och otroligt tacksam över mina vänner .


" SEBBE

Sebbe tror sig mycket.
För muskler han fattat tycket.
Synd att han ej egna kan få
och därmed inga livsmål nå.
Men med preparat kan allting gå,
många människor på detta vis muskler få
men för sebbe funkar tyvärr ej detta,
vilka nya mål ska du nu sätta?!

DANIEL

Herr Larsson är alltid go och glá
men inte bor han i någon stostá
Nej, i Odarslöv han bor
men avlidat alla kor (egentligen får)
Hur länge ska du där stanna?
Ja, nu har du till och med fått en stekpanna
Nej att bo nära sina föräldrar är ju bra,
då är det bara att all den goda maten ta!

JOHANNA

En gladare tjej är svår att hitta .
Jag skulle aldrig kunna kalla dig fitta .
Vad du än säger eller hittar på
får du mig att alltid så bra må
Det är inte många tjejer jag gillar,
Föredrar ju mest vänner som är killar.
Men du är en tjej som i mitt hjärta ska stanna
Det är något som ingen kan ramma!

JOSSAN

Jossan är en tuff och reko brud
Men som tur är inte vill bli ngn snu'd
Att alla ska såra dig är skit
men jag är säker du kan ge dem på nit
Du har alltid oss
så försök från skit och lort komma loss
Jag tycker mycket om dig
och hoppas du tycker lika om mig!

OLA

Ola jag inte kännt en lång tid
men han vid min humor lätt kan röra vid
Han är ball som få
och får alltid tiden fort att gå
Nej man kan ej ha bull
när Ola leker kastrull
Men ett byte av bil är ett plus
så vi slipper din tuss
Vi märker ju redan nu
att du din bil inte rör
efter som du Johannas bil hela tiden kör!

SPRUTIS

Spurtis är en reko grabb
som i sin ungdom tydligen var väldigt snabb
Bevis vi dock aldrig fått sett
men om vi fått vi bara stått o lett
Han egen lya har
som lorten snart tar
Fast städa tycker han är kul
särskilt nu i jul
Nej spurtan, känslig som du är
ta inte detta på allvar.
Du vet lina är sär!

BAGAREN o ELLI

Bagaren han bakar chocklad kakor och bjuder
Det är så man riktigt njuder
Han är en fin och snäll kamrat
men kan ibland vara onödigt lat
Han sin fina Elli tycker om
Han lyssnar till varenda kom
Ni är ett passande par,
för er kärlek är så rar!

BJÖRN

Björn en trafikfara är
Han tycker alla är sär
Han tutar och gnäller
Vi i bilen tror de snart smäller
Han klagar på allas sätt att köra
att han aldrig våra bilar får röra
Men Björn är en kulig typ
som av Martina får sig ett nyp
Stanna alltid som vår kamrat
och vi lovar skydda dig som ett tak! "



2010-02-18 @ 00:04:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha fan vad söt du är som skrev små dikter om dom! :P


2010-02-18 @ 18:23:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen