lördag och himmeln är blå .

hej hopp denna fina lördag! ikväll blir det KLASSFEST! ska bli riktigt kul! vi ska käka här i malmö sedan bowlaentré och sen får vi se vart kvällen vänder!

igår blev det bara slappe-kväll hemma hos A- så mysigt! jag hade bakat massor av bullar så A familjen fick mestadels vilket blev väääldigt uppskattat *haha* ! min studentfrys rymmer inte många påsa alls...tyvärr...eller tur kanske?! :-) vid 23.30 åkte jag och A hem till mig och såg "the ugly truth"- helt okej film med små skratt ibland! 2.30 somnade vi pladask!

nu ska jag och A gå i affärer och sedan ska jag hem & fixa mig!

lite av bullarna som bakades igår . jag bakade dubbel sats denna gången!


2010-02-06 @ 11:20:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen