diesel despon dress

 

har kollat på klänningen nedan hur lääänge som helst och vips, idag var den på REA och det var till och med 30% avdrag på REA-priset! jag köpte då såklart 2 (haha) ! klänningen är från diesel och modellen heter "despon dress" .

jag har även klippt topparna idag- hos mina favoriter larsson & lange . vilken skillnad man känner bara de tar bort ngn centimeter! härligt lent är det nu! köpte även en inpackning med mig hem . den fungerar precis som ett silvershampoo- bara lite mer vårdande!

nu ska jag baka lite kanelbullar.
hem till A för middag & mys ikväll!

 


2010-02-05 @ 14:12:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Hmmm undra vem som ska få äta dom där kanelbullarna....


2010-02-05 @ 15:25:34

Postat av: Lina

Andrés familj,..,..,VAD MENAR DU TANTEN???


2010-02-05 @ 17:09:37
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Emelie

Räknade ganska snabbt ut vem som skrivit det. Lite fegt bara att inte kunna lämna mer än ett namn, ingen mail, ingen bloggadress. Men men så kan det ju vara :) Nu har jag adressen iaf. Tack


2010-02-06 @ 00:52:21
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Kom på en intressant sak. Om jag inte minns fel så är väl texas en blandras. Men han faller ändå i facket för mördarhund, intressant. Status symbol? Ungefär som att folk med jackrussel/chihuahua kallar sina hundar chihuahua bara för det är mer "status" :)


2010-02-06 @ 00:56:28
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Nä oftast är det fel på ägarna. Eller uppfödare som avlar endast för ett speciellt utseende och inte efter psyke på hunden, sorgligt. Det är synd om stora hundar med mycket motionsbehov som bara får sitta instängda i en liten lägenhet det kan ju inte annat än att bli fel då. Tråkigt bara man ska behöva gå och vara rädd.


2010-02-06 @ 01:03:57
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen