att undervisa lägre klasser .

 

kan man dö av tristess ?
jag hoppas inte det, för då blir inte mitt liv långt. herregud. är i skolan helt själv och med det menar jag att ingen i min klass är här. jag undervisar ettor hur de tar bort tandsten tillsammans med 2 av mina lärare. det går sååå långsamt även om det väl är kul när man faktiskt kan hjälpa dem!

jag längtar hem till min gose-lisa och mitt mysiga hem. jag vill ta på mig mjukiskläder, tända ljus och se på TV. det ska jag definitivt göra ikväll! blir inget gym ikväll, var där igår på spinning 55min! helt ärligt så höll jag på att spy :-/ men det kom precis i sista låten så jag drog ner tempot och tog några djupa andetag! jag mådde illa ända tills jag kom ut i friska luften. obehagligt det där. ibland vill man så mycket men jag får börja inse att det inte är ett fotbollspass. det är en helt annan kondition som behövs vid ett spinningspass. man stannar ju inte en enda gång- vilket definitivt händer under en fotbollsträning :-)

nej klockan är slagen och lina måste stänga ner datorn och kila ner till ettorna igen...

 


2010-02-23 @ 14:39:59 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Loddan

duktig du är lina!! vet du vad jag var också på ett 55 min pass spinning idag, tidigare har de gått ganska bra men idag var jag verkligen nära döden!! kände precis samma som dig blev jätte illamående och de tog lååång tid efter passet innan de gick över, jisses alltså!! Men men konditionen kommer väl snart man hoppas :D sjukt bra träning iaf !!Puss o kram


2010-02-23 @ 21:01:30

Postat av: Sandrix

Hihi tack! Ja, plockepinn är inte kul egentligen, men det är ett måste när det är förfest hemma hos dig haha.



Jag har också haft en sjukt seg dag på jobbet, för systemet som jag jobbar i låg nere, så hade typ ingenting att göra på hela förmiddagen.. Men som tur är så är det fixat igen :)



Ja, jag var rätt trött, blev som sagt sängen halv tio på lördagkvällen hehe.



PUSS


2010-02-23 @ 21:11:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Ja fy tusan,extra tråkigt när man ska ha hand om ettorna när det känns som en del är typ 15 i huvudet....


2010-02-24 @ 19:14:59

Postat av: Sandrix

Förhoppningsvis kommer den imorgon hihi.

Jag har faktiskt haft en eller två innan tror jag, men varit riktigt dålig på att använda dom. :P


2010-02-25 @ 19:30:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi. Du är experten iaf! :)

Jag känner att jag verkligen behöver en inpackning nu.. Mitt hår blir helt tovigt och flygit/frissigt och allmänt tråkigt nu känns det som..


2010-02-25 @ 19:35:58
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen