alla hjärt dagen .


jag satt och kollade igenom lite bilder (som jag ofta gör, sorterar/raderar och har mig) och såg några alla hjärtans dag bilder som hamnat i fel mapp. hade helt glömt att jag tog "blogg-bilder" även på kvällen! när jag tittar tillbaka på de bilderna så fylls jag av värme . det var verkligen en helt perfekt alla hjärt-dag som jag och älskling hade . vi var ute hela dagen och på kvällen lagade vi en god mat och avslutade kvällen med en massa gott och en riktigt bra film!

gaaaaah vi älskar verkligen våra hemmakvällar


2010-02-22 @ 22:47:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen