fridas 22 års present .


jahapp Lina B då kommer uppdateringen- tur du påminner mig :)

i fredags till lördags befann jag och min frida oss i ullared . frida fick en övernattning där av mig i fördelsedagspresent ! stugan vi bodde i var jääättesöt och luktade helt fräsht vilket jag hade oroat mig för att den inte skulle vara!


det tog sin lilla tid att komma upp med tanke på att vi endast kunde ligga i 60 km/h för all snö men vi hann gå inne på Gekås 1h innan de stängde på fredagen och affären var nästan tom (!!) .
vi handlade så lite smått- åkte och hämtade varsin hamburgaretallrik och åkte till stugan och mös med MASSOR av gott käk, tända ljus och djupa konversationer!


på lördagen var det upp i ottan och direkt in på Gekås igen som var näst intill ödsligt- vi valde verkligen rätt helg- snökaos-helg då alla tantor och gubbs stannar hemma pga jobbigt väglag :)
vi gick där inne till stängning och sedan avslutade vi på mc donalds och därefter blev det en låång hemfärd hemåt men så mysig .


tack underbara fridan för en helt otroligt härligt dygn som tyvärr gick för fort !

fridas säkra säng !

fridas dagliga dos (som gör mig så ont) .

LÖRDAG!

skidstället som nästan köptes .

nu vill frida hem !

min shopping !

(obs, ej ciderna !)

 


2010-12-22 @ 21:54:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: hemlig

Man får icke fotografera inne i varuhuset! Ajabaja!


2010-12-22 @ 22:25:04

Postat av: Lina B

Tack Lina nu är jag nöjd och kan fira jul i lugn och ro ;)


2010-12-23 @ 10:25:53

Postat av: jeppe

lol


2010-12-23 @ 14:47:48

Postat av: Sandrix

Jag har också gått och väntat och väntat! :) Ni verkar ha haft uuuurmysigt!! :) Jag vill dit igeeeeen hihi. God Jul på dig gumman. Puss puss


2010-12-23 @ 17:00:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Emelie

Heja ullared, skidbyxorna frida har på sig har jag köpt i rosa. Bad Gastein here we come :) God Jul på dig!


2010-12-24 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen