the kräftskiva .

 

 

nedan kommer lite bilder från kräftskivan där mina fina fina vänner var samlade.
jeppe och malin hade anordnat det sååå fint och bra!
tack för en jättebra kräftskiva :)
jag hade som sagt riktigt kul trots omständigheterna !
(vid nästa festtillfälle slopas "Kan Lina, kan Lina dricka sprit" och jag ska få min vilja igenom: jag repeterar vad jag sa ca 100ggr i lördags: "Kan vi inte bara prata lite?" )
Hahahahahahaha !

Ajja mina vänner är iaf bäääst <3

 

lek o bus .

 

laddat kräftfolk .

 

lovely stämning .

 

ingen fisk i min mun iaf .

 

och här slutade bilderna men kvällen fortsatte- tro mig :-D


2010-08-16 @ 21:34:54 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Ha ha ha, vilken underbar bild på FINA LODDAN, den bilden skulle jag vilja ha inramad brevid min säng. Den visar verkligen hennes rätta jag!!!=)


2010-08-16 @ 22:31:10
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen