MUS-inköp .




igår lekte jag med min fina vän- petra aka pete :-) och vi kom fram till att jag behövde en ny ögonskugga !


idag myste jag med min mamma i malmö stad och då gjorde jag inköpet på MUS .


ska bli spännande att testa den på imorgon på jobb!
givetvis var jag tvungen att köpa en ny pensel :-P





jag ville ha en beige ögonskugga med skimmer i och fick denna rekommenderat ! det blev så bra tyckte mamma att hon köpte ett likadant kit (+ vi köpte likadana skor idag..ska jag bli rädd? hahaha !)


2010-08-04 @ 22:29:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

vilken fin ögonskugga, härlig färg.

ha ha, jag tycker inte att du ska va orolig, ni har ju bara samma smak, det är ju inget ovanligt.:)


2010-08-05 @ 00:18:10
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Emelie

Ser fin ut i färgen. Brukar själv köra på färgen muffin som basskugga. Gillar verkligen deras skuggor


2010-08-07 @ 22:37:48
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen