sooool sooool sooool .


vem har inte spenderat hela dagen ute idag ?



kl 3 inatt sa frida och jag hejdå till varandra ! kl 13.00 ringde telefonen och frida fick upp mig till stan. där har vi suttit till kl 18!!
vilket väder!


  • fikat en massa gott
  • fridas tvilling+ pojkvän & 2 kompisar joinade oss
  • andrés syster kompis pratade vi med

underbart när man stöter på folk så där apprå på!


ikväll skulle jag och min sjukling ha en mysig kväll men han är inte särskilt mkt bättre så et lutar åt en ensam hemmakväll för mig men först tänkte jag ta en joggingrunda ! måste passa på när vädret är såååå fiiiint!

gammal bild på världens snyggaste tjej:
(
+ min lila cykel..fridas är den guldiga om ni undrar ...)




2010-04-24 @ 18:57:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen