onsdag .

 

idag har jag pluggat en maaaassa.
härligt att få det gjort!

därefter har jag cyklat till jägersro då solen kikade fram . härligt härligt !

 


skopunkten fick sig ett besök men skorna var trams tyckte jag!
blev ett par brillor från stadium som kommer användas flitigt!
HM hade rea på strumpor så jag köpte på mig lite par!

 

 

 

nu ska jag snart hälsa på john blund ! skola imörgon !
snart närmre fredagen än måndagen= helg, wiiieeee !

 


2010-04-21 @ 21:31:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vilken bra smak jag har hihi. Nä men gud vad fint det blev i din säng :)

Ja festen var rolig, dom andra stack ut, men jag var riktigt trött efter två ganska stressiga veckor, så jag åkte hem när dom stack ut..


2010-04-22 @ 16:25:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen