make up store .

 

 

idag var jag på jägerso-center och hittade denna supersöta ängel som kommer passa perfekt i mitt sovrum och stilen där inne !

 

var en sväng på MUS oxå för jag behövde (eller nja..jag behövde kanske inte men det låter bäst att skriva så) en ny foundation och så blev det 3 concealers oxå . de ska tydligen vara toppen! kommer i 3-pack och du använder olika färg för vad du ska täcka! finns i pasta med men jag tycker personligen den är lite för hård i sin fasthet !

 

trevlig valborg alla som läser min blogg !

 


2010-04-30 @ 15:17:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Skitfin ängel! :) Passar bra hemma hos dig min ängel hihi


2010-05-02 @ 17:40:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen