jag har alltid varit klantig .


2 tabbar gjorda av mig idag .

1. jag har redovisat min power point- examnination framme vid tavlan med ettiketen på min nya tröja PÅ .

2. spisen har stått på värme 3 av 9 från kl 20.30-23.24 . köket är nu varmt och ganska gosigt .


toppen lina. du är ett geni! som vanligt !

häromdagen skulle jag diska och satte igång vattnet så de fick rinna på tallrikar/glas etc som var i diskhon (pluggen var inte inpluggad!)- skulle bara byta diskborste till en ny och började rota bland mina ullaredssaker . när jag efter cirka 1-2 min hittar den och går tillbaka till köksbänken är där översvämmning av vatten, matrester och disk och vattnet bara sprutar rakt ner på golvet ! där berömde jag mig själv för att lämna vattnet igång! men en sak var positiv- jag fick då reda på att mitt golv lutar för det rann mot kylskåpet och inte mot min skohylla! alltid en bra upptäckt!

på samma gång som jag är praktiskt lagd (petra o jag skulle göra om min barncykel till 98 växlad när vi var 12 år) är jag väldigt klumpig!

på tal om cykeln hittade brossan cykeln på vinden häromdagen i det skick vi lämnade den i .
alltså, kjedjeskyddet hängde på styret.
sen kom vi liksom inte vidare..


2010-04-26 @ 23:26:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Haha meckar Lina,kul med cyklen! Hur kunde jag missa lappen då,jag som såg dej hela dagen..? Den var nog väl gömd så ingen märkte det tror jag..


2010-04-27 @ 09:49:38

Postat av: Petra

Asgarv...ja men det är väl aldrig försent att fixa klart den där cykeln, har du mycket för dig i sommar? Hur coolt hade det inte varit för Elva att få cykla runt på en 98:a växlars bike???




2010-04-27 @ 11:40:44

Postat av: Sandrix

Åh Lina, du är för söt! hahahaha


2010-04-27 @ 18:06:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen