ändrade planer .



lilla hjärtat gick och blev sjuk igår, ordentligt förkyld med hela paketet- feber, ont när han sväljer och en maaassa snor så det blev till att avboka hotellet till den 14/5 vilket passar även mig !


de kommande 2 veckorna har jag och göra i skolan kan man lugnt säga (vilket jag inte tänkte på då vi bokade hotell) så hela dagen idag och imorgon kommer tillägnas plugget och då är det rätt skönt att vara på hemmamark. jag hade nog inte kopplat av till 100% i köpenhamn vetandes att vi har sååå mkt kvar på vårt examensarbete !



2010-04-23 @ 15:35:48 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vad synd att André blev sjuk. Men tur ni hittade ett nytt datum :)


2010-04-23 @ 16:30:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen