underbara? malmö .

"Flera skott har avlossats i Malmö i natt. Polisen fick in flera samtal om ljud från en skottlossning vid Ronnebygatan strax innan klockan 04.28 på natten mot tisdagen..."

malmö må vara fantastiskt men varför denna brottslighet utanför min lägenhet????
alla storstäder har en viss brottslighet. så är det- mycket människor på liten yta resulterar i det men visst blir man rädd då det är i grannhuset det händer :-(

utsikt från min gård:


2009-09-01 @ 15:55:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (7) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Alltså jag vet inte om jag kanske ångrar mej med att jag vill sova över hos dej efter detta drama....Fy vad läskigt! Hoppas Lisa kryar på sig snart och att det inte e nåt alvarligt


2009-09-01 @ 18:22:45

Postat av: Anonym

gumman, du är inte ensam tyvärr.. idag för några timmar sen knivhögg dom en person till döds nere på gp precis på hörnet vid oss! uuuunderbara malmö!!!


2009-09-01 @ 21:07:57

Postat av: Sandrix

Läskigt!! :S Haha men det är inte hennes hem, det är hennes sommarstuga. Vi skulle egentligen bara upp och hälsa på, men mormor ville åka hem till Lund så hon fick åka med oss hem! :)


2009-09-01 @ 21:16:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Usch va hemskt...



Hur mår lilla Lisa nu?? Bättre hoppas jag!!=)

Hur var det i skolan, jobbit att gå upp tidigt??

Puss på magen;)


2009-09-01 @ 23:09:52
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Anonym

Välkommen till Malmö...

va fan dom e helgalna vissa där!

KATTASTROF!!!

Om vi ringer på fredag - så ses vi på lördag :-)

För då är det

SCOTTS :-)

Hälsa Kockan att krya på sig!

Puss gollesnolle


2009-09-02 @ 15:54:19

Postat av: TÄVLING

Hej! missa inte tävlingen jag har på min blogg just nu :) Skulle vara kul om du var med och tävlade!


2009-09-02 @ 16:18:02
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Postat av: Sandrix

Hur gick det för Lisa hos farbror doktorn idag!? Och hur känns det nu när skolan kommit igång igen!? Tur att du har något att se fram emot på lördag hihi. PUSS på nesan


2009-09-02 @ 20:46:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen