shoppa .

jag och frida hittade 2 krukor, 1 ljus och en glasljusstake på åhlens som fick följa med hem! helnöjd! nu är det kul att köpa heminredning igen, nu när man trivs med sitt lilla hem!

frida och jag fikade på espresso house sedan gick vi på hansa och åhlens city! sedan blev det en pratstund om allt möjligt (fast mest om toppen-kvällen i lördags!) innan vi båda cyklade hem till vårt.

nu ska jag handla lite frukost till mina nattgäster som kommer imorgon så de inte går hungriga härifrån på fredag morgon! sen blir det IDOL. det ska väl typ alla se?

kruka 99:-

ljusstake 179:-

ljus 39:-


2009-09-09 @ 20:29:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi det är ju dom sakerna du kollade på när vi var i stan med johanna! Så fina gumman! PUSS


2009-09-09 @ 21:23:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen