på fredag äts det kebabtallrik .

mina vänner är de generösaste, snällaste, ROLIGASTE och varmaste människor jag vet! tack för en behövlig mys-fredag<3

idag har jag ätit:
tonfiskbaguette
bulle med pålägg
smörgåsar
kebabtallrik
vitlöksbröd
chocklad
godis
ananaspaj med glass
4 kanelbullar

vilket ger oss ett resultat på FÖR MYCKET KOLHYDRATER :-(


nu värker det i ögonen så trött jag är och ska upp 8.00 imorgon så intar sängläge nu! god natt!


2009-09-12 @ 00:17:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: jeppe

Det kändes lite speciellt att alla var nyktra i sällskapet!!=)


2009-09-12 @ 18:17:33
URL: http://jeppel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen